SELAMAT DATANG MENJAMU SELERA

SELAMAT DATANG DAN MENJAMU SELERA MASAKAN KAMPUNG( SIANG) MASAKAN MAKANAN LAUT (MALAM) buatlah kerja macam seratus tahun lagi nak hidup(juga niat ibadah), ibadah khusus macam sekejap lagi akan mati. (asas dlm solat jangan tinggal berdosa!!!!!)
LCD Text Generator at TextSpace.net

Monday 8 August 2011

kasiat sup sarang burung

Memutihkan kulit, memelihara penglihatan dan elok untuk mereka yang mengidap asma atau semput, ianya dapat memulihkan sistem pernafasan dan menguatkan paru-paru.
Zat kologen yang terkandung dalamnya juga dapat meningkat kan nafsu makan (tak relaaaa!), melancarkan sistem pencernaan dan melancarkan perjalanan darah.
Baik juga untuk ibu2 hamil, dapat memperkuatkan paru2 bayi, mempercepatkan proses kesihatan si ibu bila bayi dilahirkan dan juga mengurangkan sakit pada pinggang ketika hamil.
Untuk wanita jika dimakan secara teratur, dapat melambatkan proses penuaan, meningkatkan daya metabolisme dan memperbaiki struktur kulit, jadi tegang koo!!.
Untuk warga tua, dapat menguatkan urat dan tulang serta meningkatkan immune dalam badan untuk melawan penyakit, insya allahh...
Untuk kanak2, ianya dapat meningkatkan daya serapan nutrisi yang ada pada setiap makanan serta menguatkan paru-paru..

Wahhh macam2 kann...heheh..tapi ini semua dengan izin Allah swt...Insya allah, kita hanya berusaha dan berdoa...

No comments:

Post a Comment