SELAMAT DATANG MENJAMU SELERA

SELAMAT DATANG DAN MENJAMU SELERA MASAKAN KAMPUNG( SIANG) MASAKAN MAKANAN LAUT (MALAM) buatlah kerja macam seratus tahun lagi nak hidup(juga niat ibadah), ibadah khusus macam sekejap lagi akan mati. (asas dlm solat jangan tinggal berdosa!!!!!)
LCD Text Generator at TextSpace.net

Friday 27 July 2012

perjuangan amalmakruf nahimungkar

assalamualaikum warohmatullohi wabarokaatuhu. Andai PERJUANGAN itu MUDAH, pasti ramai yang akan MENYERTAI.. aku adalah anak-anak ISLAM.. campaklah aku ke mana sahaja, aku TETAP BERJUANG demi ISLAM.. ~✿..Ya Allah, jadikanlah aku aktivis dakwah yang kental yang mampu merubah masyarakat dan menyuntik roh baru ke dalam tubuh ummat. Jauhkanlah aku dari segala kelemahan samada yang berkait dengan jasadiyah dan ruhiyah sehingga aku mampu membawa obor yang akan menyinari semula alam ini dengan percikan nur dan api yang membara dari dalam hatiku yang paling dalam..

No comments:

Post a Comment